Usch och fy på mig och mitt dåliga uppdaterande!!

Nu ska jag ta mig i kragen och ge er lite update...

Återhämtningen av min rivstart slutade med att jag låg med halsont, snuva och feber.. Det tog nästan 3 veckor innan jag kände mig pigg i kroppen igen och kunde ställa mig på startlinjen igen! Det var dags för storslalomtävlingar i Stöten! Jag startade bra och aldrig under denna säsong har jag kännt att jag vågat öst järnet, härlig känsla! Dessvärre kommer jag till ett men.. För att efter halva banan fick jag ett kast och landade på ryggen och huvudet och jag fick åka hem med ryggont och en lättare hjärnskakning! Så då var det bara att vila igen...

Jag som hade planerat mycket träning och tävling så jag kunde vara i toppform inför SM.. Men det blir inte alltid som man tänkt sig och istället fick jag vila mig i form.
Efter att jag räknat efter så insåg jag att det var hela 4 år sedan jag ställt upp på SM så det var kul att jag kunde delta i alla fall, för resultaten var inget att prata om - 2 DNF av 2. SM som genomfördes i Björkliden - hela 100 mil från Östersund.. Så det var en bit att åka med bil.


Tiden gick fortare om man sov...

Den omtalade Lapporten

Det var ett väldigt fint ställe men det var synd att vädret inte var på topp under hela vistelsen och att det var mindre snö än vanligt...


Vårtävlingarna är alltid så lättsamma och dem ser man alltid fram till.. Påsksmällen, Miss Lindvallen och 1:a maj trofén! Det bästa av allt i år var att jag kunde vara med!



När den sista målgången var gjord för säsongen var det en lättnande känsla i min kropp och jag kunde se framemot en sommar utan rehab!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0