Förnuftigt beslut!

Jaha, så sitter jag här, alldeles ensam i min lägenhet. Imorgon är det planerad resa till Funäsdalen som jag skrev igår. Men dessvärre inte för mig. Som överskriften lyder tycker jag att jag tagit ett vuxet och förnuftigt beslut. Hade det varit för fyra år sen hade inte vila funnits på världskartan! Smärta är ett sätt för kroppen att säga ifrån att nu är det någonting som inte står rätt till. Det finns ett ordspråk som lyder "det finns inget ont som för något gott med sig" och efter alla mina motgångar så har jag lärt mig att det bästa man kan göra mot sin kropp är att lyssna på den. 
Jag provade pjäxan idag och smärtan jag trodde eller kanske mer hoppades skulle vara bortblåst fanns kvar. Riktigt TRISST!!
Jag kan bita ihop och åka iväg men om jag ska tänka långsiktigt så är det bäst att vila nu så att det inte blir värre och något långdragit. Så jag tar mitt förnuft till fånga och åker hem till familjen istället. Det ska bli riktigt härligt, jag saknar dem!




Nu sitter jag och drömmer mig bort ut i skidbacken och kollar på min åkning från förra lägret. Här kommer ett litet smakprov...






Åkningen går som sakt sakta men säkert framåt. Jag ser framemot nästa skiddag...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :) Allt bra?

Vad tycker du om mitt senaste inlägg?

2009-11-12 @ 19:35:48
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Helena Bjurbom

Läste inläggen längre bak och jag blir så facinerad av dig, du är en otroligt stark människa!

2009-11-18 @ 14:47:33
URL: http://helenabjurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0