I banan igen!

Ja, bokstavligt talat så är jag I BANAN IGEN! Förra veckans träning i Klövsjö erbjöd tre fina slalomdagar.

Inför första åket som skulle tas i banan med de långa, okända käpparna hade jag en skön känsla imon mig. En lagom nervositet men ändå en känsla av säkerhet, jag var redo!
Efter det första åket ville jag bara upp och åka direkt igen!! Det var en underbar känsla att hoppa in och få känna på käpparna igen.
Det var ett bra tag sedan, närmare bestämt Miss Rossignol den 19e april 2008, jag åkte "riktig" bana. Såklart märktes det! Tajmingen var inte där och det finns mycket att jobba på.
Men hur som helst så har jag inte mått så bra på väldigt länge. Trots att regnet stod som spön i backen så kunde jag inte sluta le inombords. Jag ser redan nu framemot nästa slalompass!

Benet som har hindrat mig från skidåkningen kändes bra. Jag var lite öm den tredje dagen men ingen fara. Imorgon bär det av till Klövsjö igen. Denna vecka är det storslalom och super-g på programmet.
Jag är spänd och ser verkligen framemot vad veckan har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ha en fin dag!

2009-12-01 @ 14:50:09
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: kim

vad roligt! :)



Fin blogg du har, lägga till varandra på blogglovin?

aja spelaroll jag lägger till din blogg iaf :)

2009-12-03 @ 20:08:32
URL: http://kiimpah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0