På banan igen!

Nu har jag tillbringat nästan två veckor här hemma i Malung. Dagarna har tillbringats i gymet, i simbassängen, på behandlingar och med familjen och vänner. Jag mår så mycket bättre nu! Både på insidan och utsidan känner jag mig tillfreds.

Jag har som sagt gått på behandlingar hos en väldigt duktig kille. Han hittade mycket "skit" i mitt ben och har lyckats tryckt ut det mesta. Det är lite kvar men det ska förhoppningsvis bli bra inom en snar framtid! Så det hade helt enkelt blivit lite för mycket för mitt kära ben såhär i början. Det tar tid att vänja kroppen vid belastningen och det är bara att låta det ta den tid kroppen behöver.

Jag stoppade fötterna i pjäxorna i torsdags för att få åka lite friåkning och känna om benet blivit bättre... Och vilken skillnad! Klart det fortfarande kändes men det var ingenting som hindrade mig ifrån att åka, skönt! Jag tog det ändå lugnt och åkte några åk på förmiddagen och några åk på eftermiddagen. Det var riktigt härligt att åka!

Imorgon bär det av hem till Östersund igen. Till veckan väntas träning, både i backen och på gymet!





Jag är så tacksam för allt stöd jag får, det betyder oerhört mycket!


Kommentarer
Postat av: azra- its all about me and my world

vad är det som har hänt

varför sitter du i rullstol ? ;/

2009-11-29 @ 18:52:33
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0