God Jul, Gott Nytt År och God Fortsättning!

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu. Jag har varit hemma på ett välbehövligt jullov. Insåg verkligen hur mycket den här hösten har tagit på mina krafter när jag kom hem. Så jag har ägnat lovet till att vila upp mig ordentligt och förbereda mig inför ett härligt år, 2010.
Jag har ätit gott, sovit en hel del, tränat och åkt lite skidor. Har mest tagit dagen som den kommer och det har varit helt underbart. Träffat familj, släkt och min kära pojkvän. Bara mått bra med andra ord!


Nu är jag tillbaka i Östersund. I veckan är det slalom och storslalom på schemat och det ska bli riktigt kul att köra igång igen.





År 2009 var ett år med både glädje, svett och tårar. Jag gjorde bland annat min sista av många operationer,  la ner mycket tid åt rehabilitering, jobbade extra, pluggade och så gjorde jag ju min efterlängtade skidpremiär. 
Nu är 2009 historia och jag blickar framåt och hoppas och tror att 2010 kommer bjuda på mycket roliga uppleverser!


 


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

haft en bra dag?



ps: två underbara smyckes tävlingar på bloggen, var gärna med :).

2010-01-19 @ 11:31:24
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0